Details
Lezen is leuk! Samen lezen is nog leuker. Bij de leesclub oefen je met lezen en voorlezen. We helpen je je uitspraak te verbeteren. Je leert meer Nederlandse woorden en we oefenen met de regels van het Nederlands (grammatica).
Voor wie? Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1).
Aanmelden Je kan je aanmelden op vrijdagochtend van 10.00 tot 11.00 uur bij het Inloopspreekuur Taal in Bibliotheek Bunnik. We bespreken dan of je past in de Leesclub Makkelijk lezen. Als je taalniveau B1 al beheerst is de Leesclub te makkelijk voor je. Er zijn niet meer dan 8 deelnemers. Als de Leesclub vol is, kom je op een wachtlijst.
Wekelijks op dinsdag. Niet in schoolvakanties.
Kosten: Gratis
Doelgroep: Iedereen die wil oefenen met de Nederlandse taal (tot niveau B1).
Leeftijd: Vanaf 18 jaar